måndag 14 januari 2013

Ont i revbenen :(

Igår söndag så gick vi upp klockan 9,30 och åt frukost och sen gjorde Danne och Emelie vid sig för de skullle iväg och rida med min syster i Åvarp :)
De skulle rida mellan 12-13. Det tycker Emelie är kul...Danne fick hänga med för jag känner att jag orkar inte gå så fort och sen defenitivt inte att springa heller.

Jag har så ont i mina revben så jag vet inte var jag ska ta vägen...men hoppas på att det ska kännas lite bättre snart...de säger bara att det tar några veckor :((( Men igår när jag la mig hade jag svin ont och hur jag än låg gjorde det jätteont....så jag tog en ibumentin...

När de var iväg så dammsugade jag av lite snabbt här hemma och sen var jag och Lucas och lämnade en film vi hyrt och sen en runda upp till mamma och hämtade lite saker hon hade till mig.

När vi kom hem så kom precis Danne,Emelie och Klara hem och Emelie och klara lekte ett tag och det gick bra.Sen skulle hon hem vid kl 16,45.

Vi åt middag när Danne hade lämnat klara och vi hade ciderkokt fläskfile med hasselback potatis och bernesås :) mmmums.

Idag så är Emelie i skolan och jag och Lucas ska åka och handla med min mamma nu snart vid kl 11.SKa även ner en runda i stan och kolla in det här med förskoleutbildningen som jag är intresserad av att läsa.Så jag ska kolla in vad man behöver för att läsa det och ev läsa upp det som behövs för att kunna söka.

Sen får vi se vad som händer när emelie kommer hem.

Imorgon ska jag prova att jobba hos en tjej och även på onsdag,så vi får se hur det går.Dels för att jag har så ont i revbenen på höger sida och plus att när man rör armen gör det jätteont med så det ska bli spännande att se hur man mår imorgon ikväll när man kommer hem.....:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar