fredag 25 januari 2013

Fått tillbaka min hosta igen :(

Igår så var Emelie i skolan och Lucas var hos Ann-Margret och det hade gått bra.Isabella ,Lucas vän hade saknat han,direkt när vi kom så sa hon Lucas och var jätteglad att han kom.....De hade varit ute en sväng och lekt,och sen ätit och sovit.

När jag hämtade Lucas så gick vi och postade ett paket jag hade,sen in på willys och handlade fläskfile de hade billigt,banan,tomat.Emelie mötte mig på Willys när hon slutade skolan.

Vi gick hem och jag började lite med middagen och det blev köttfärsås och spagetti.

Fick hem ett reklamblad igår från media mark och jag letar ju efter en ny data och hittade en som jag funderar på att köpa :) Verkar fin och bra.....får se om man köper den.

 
Sen på kvällen så var det läggdax för Lucas och Emelie.Jag gick och la mig med Lucas kl 20,00 och sen somnade jag med Lucas ;) undras vem som somnade först....När danne kom upp kl 21,35 så vaknade jag och Danne sa somnade du eller ;) Så jag gick ner och gjorde vid mig och sen la mig...när jag väl försökte somna så började jag hosta en massa.Jag fick gå ner och ta min hostmedicin...Sen tog de ca 20 min och sen blev det bättre med hostan och jag kunde somna.
Vill inte ha tillbaka denna hosta igen...mina revben har ju inte läkt än och nu när jag hostar så gör det ont igen....:((( När ska man bli helt frisk,har ju varit dålig sen november,så jag börjar bli trött på detta nu.
 
Idag så gick vi upp och åt frukost och fick iväg Emelie till skolan och jag och Lucas tar det lugnt här hemma.Jag ska plocka undan lite tvätt och sen när Danne kommer hem från jobbet så ska vi röja upp lite och städa av här hemma.Kommer hit lite vänner imorgon,som vi ska bjuda på mat.
 
Vi får se vad vi hittar på idag när Emelie kommer hem.Funderar på om vi ska äta en pizza till middag idag :)
 
Ha en trevlig helg på er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar