söndag 5 februari 2012

Blingo klädparty idag






Idag klockan 11,00 var jag på blingo klädparty hos Anna och det var mycket trevligt och det blev lite handlat.Tunika till emelie,Byxa och en tröja till Lucas och en go filt :) och sen till mig själv blev det en jättefin tunika !!!
Efter det körde jag till maxi och handlade till middagen och vi hade potatis och köttfärs gratäng och det var gott.
Sen körde danne ner i garaget för att fixa min golf för den läcker olja,så att den bilen blir fixad.
Emelie och jag satt och tittade på cars 2 och Lucas låg och sov en runda.
Nu blir det att kolla lite på tv tänkte jag.
Igår var vi på 15-års kalas för Nathalie,och det var trevligt och god mat.
På dagen igår var vi ute och körde lite och kollade runt lite på hus som vi sett på hemnet.Efter det blev det att åka hem och duscha och göra vid sig till kalaset vi skulle på klockan 17.
När vi kom hem från kalaset så kolla vi lite på tv och sen gick vi och la oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar