onsdag 15 februari 2012

Onsdag

Igår var det alla hjärtans dag och det blev inte mycket vi gjorde igår,,Lucas är fortfarande dålig i magen och kräker :(

Så det blev en lugn dag hemma igår.

Idag har vi inte gjort så mycket,gick upp med Emelie så hon kom iväg till skolan och vi kom på att hon hade glömt att göra läxan igår...Så den får hon göra idag istället när hon kommer hem så att det blir gjort.

Lucas sov till 11 idag och fick frukost och sen gjorde jag vid mig och vi åkte till Maxi och handlade lite som vi behövde hem.Tänkte vi kan göra det innan Emelie slutar,så e det gjort.
Hoppas bara Lucas klarar det och det gjorde han...än så länge har han inte kräkt eller varit dålig i magen..vi får se om det är på bättringsväg eller om det kommer igen...Var ju dålig i fredag och sen bra i lördag och söndags och sen börja det igen på honom. Så jag hoppas att han är på bättringsväg nu.

Jag och Emelie gjorde hennes läxa när hon kom hem så att den var gjord och hon gjorde även läxan hon hade till nästa onsdag efter lovet...skönt att ha det gjort.

Idag åt vi lax,sås och potatis och det var gott.Jag och emelie älskar lax...mumms.Lucas tycker oxå om lax..det gick ner allt.

Så nu blir det att kolla lite på tv bara.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar