onsdag 29 februari 2012

Träffat Malin och henns barn idag på ikea

Idag så vaknade vi alla klockan 6,50 när Danne gick till jobbet.Så jag och barnen låg och morrnade oss alla i sängen och kollade lite på barnprogram på svtb.
Gick sen upp och skickade iväg Emelie till skolan och sen gick jag in och gjorde vid mig och Lucas.

När klockan var 9,05 så gick vi med soperna och körde ut till Ikea för att träffa Malin och Jonathan.Vi åt frukost på ikea och det var gott...mumms..Man fick tydligen äta 2 och betala för 1 :) Efter det tog vi en sväng på ikea och det blev lite handlat där :)
EFter det lämnade vi sakerna i bilen och gick över till Väla och gick runder där ett litet tag och kollade i affärerna.Blev en mössa handlat till Lucas som han kan ha nu när det blir lite varmare.Sen tog vi en fika på väla med ;) Åt en dajmbiskvi och den var jättegod....mumms!!
Sen var klockan 13,10 så vi ville gå en runda på babyland och flower team med,så vi sa att vi hämtar barnen och möts på Babyland sen.
Jag körde och hämtade Emelie på skolan och Malin hämtade Anton på dagiset och sen möttes vi på Babyland.Jag handlade en sak till vagnen sådan dyna han kan sitta på som skyddar vagnen.Kan vara bra att ha...så smutsen hamnar där så slipper man tvätta hela vagnen sen när man ska sälja den en gång sen.
Efter det in på flower team där jag handlade en blomma,en liten blomma i kruka .Har en blomma som dött här hemma vet inte varför ;) de behöver ju vatten ibland med....hihi..

Körde sen hem och gick på toaletten bara både jag och Emelie och sen gick vi ut och gungade en sväng i fina vädret.

Så nu sitter man ett tag här vid datan och sen är det dax att gå och sova.

Hade ju huvudvärk igår så jag gick och la mig tidigt igår :( inget skoj alls..Ska nog snart sova idag med... känner av lite huvudvärk....
Både Lucas och Emelie är ju förkylda så inte kontigt att man själv känner sig lite kass...:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar