fredag 10 februari 2012

Lucas magsjuk :(

Idag gick Emelie till skolan som vanligt och jag satte mig vid datan ett tag och kollade och sen vaknade Lucas klockan 9,00 och vi åt lite frukost och tog det lugnt och sen gick jag in och duschade och gjorde vid mig.

När klockan var 11,20 gick vi med soperna och sen körde vi och hämtade emelie i skolan.
SKulle ut på ett möte genom jobbet....Det gick bra och trevligt att träffa alla igen.

Efter det körde vi till toys a us och Emelie handlade en top model,en penna och mini zhuzhu pets.
Sen gick vi över till Ikea och åt lite köttbullar och mos och det var gott.....Lucas fick köttbullar och potatis.Lucas fick en nalle på ikea.

Efter det körde vi hem och Lucas gick och la sig och sov sin middag som blev lite sent och han var jättetrött.....
Jag och Emelie tittade på Buddisarna.....De filmerna är bra.

När Danne kom hem så åt vi lite kvällsmat.

Sitter och kollar lite på tv med emelie och Lucas har blivit magsjuk :( bytte på han och hann inte mer än ut så fick man in och byta igen,sen var det dax igen....stackaren.Hoppas att det går över snart och att vi andra slipper det.

Nu blir det att kolla lite tv...
Trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar