onsdag 8 februari 2012

Emelie varit hos tandläkaren

Idag gick vi upp klockan 6,40 och tog på oss och borstade tänderna och klädde på Lucas.Sen gick vi när klockan var 7,30 ,för Emelie skulle till tandläkaren.Vi var där 7,50 och hade tid 8,05 så det gick lite fortare än jag trodde när vi gick.Vi kom in direkt och allt såg bra ut med hennes tänder så det var skönt.Men har korsbett och en framtand som växer snett så de får se hur tänderna blir om något år när de rättar till sig.
Var klara när klockan var 8,04 så vi gick till konditoriet och handlade bullar som jag,Lucas och Danne skulle ha till frukost och sen även en till Emelie som hon ska ha med sig till skolan nu när de ska åka skridskor idag.När vi kom till skolan så var de på väg ut så vi kom i lagom tid...

Danne var hemma igår och idag för att han inte mådde bra.När jag kom hem så åt jag och Lucas frukost för vi var hungriga.Danne gick upp precis när vi hade ätit färdigt.

Gick in och gjorde vid mig så jag var klar så vi kunde köra och hämta emelie när hon slutade skolan.Tänkte jag kan hämta henne för vi ska köra till Willys och handla thermo leggings till henne som de hade där som jag såg i bladet.Blev ett par svarta och ett par lila till Emelie.
Efter det så körde vi till Maxi och handlade lite som vi behövde hem.

Idag blev det korv och makaroner till middag.

Nu sitter jag och emelie och kollar på film och snart ska hon gå och lägga sig.

Blir lite tv för mig sen...

Imorgon ska jag gå och klippa mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar