torsdag 26 maj 2011

Varit ute och gått

Idag har jag bara tagit det lugnt.Emelie hade utflykt idag i skolan och de var på Råå,hade matsäck med sig .Undertiden hon var i skolan så åt jag frukost,gjorde vid mig och satt lite vid datan. Lucas vaknade vid kl 11,10 så han fick lite gröt och sen gick vi ut och gick en runda på 30 minuter. Blåste en del ute,men solen var varm på vissa ställen tyckte jag. Har varit rätt härligt väder idag,även om det har blåst.
När Emelie kom hem så satt vi på framsidan och tog det lugnt och sen lukade jag lite i rabatten :) måste ju göras det oxå,hade kommit en del ogräs :(
Åt lite middag med och det blev makaroner och bacon idag....Var gott.
Nu så tvättar jag en maskin tvätt,och emelie sitter och tittar på bolibompa och Lucas ligger och sover. Ska snart äta lite kvällsmat tänkte jag.
/ Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar