onsdag 25 maj 2011

Emelie haft en vän här

Idag så gick emelie till skolan som vanligt och Lucas låg och sov ända till klockan 11,05. Under tiden så satt jag vid datan och åt frukost och låg och vilade i soffan lite och löste korsord.
När Lucas vaknat så fick han lite gröt och sen gick jag in och duschade och gjorde vid mig och sen gick vi ut och gick en liten sväng. Gick upp och tog ut lite pengar och sen hämtade jag Emelie på skolan,efter det in på Willys och handlade lite vi skulle ha till middagen,svamp,bacon mm.
När vi kom hem så messade Emelies kompis mamma och sa att hon ej hört när det ringde och sa att hon gärna fick komma och leka med Emelie. Så Emelie cyklade upp och hämtade hem henne och jag fortsatte med maten. Det blev tagatelle och pastasås,det blev gott :) Men barnen gillade väl det sådär,men de åt mest pastan.
Får se när hennes mamma kommer och hämtar henne nu vid 17,30 om jag ska ut och gå en runda,för Danne har inte kommit hem än och jag vet inte om Emelie vill med ut.
Blir att äta lite kvällsmat sen och sen ta det lugnt framför tv.
/ Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar