onsdag 18 maj 2011

Varit och vägt Lucas idag

Idag så gick emelie till skolan och jag åt lite frukost och tog det lugnt framför datan ett tag,för Lucas låg och sov. Lucas vaknade kl 10,40 han sov länge som vanligt :)
Jag gav Lucas lite gröt när han vaknat och sen började jag att dammsuga av här för här var rätt grusigt och dammigt hemma,tömde diskmaskinen och packade in det som stod på diskbänken. Sen blev det att ta handom tvätten som vi tvättade igår,vika lakan,hänga upp barnens kläder och lägga in mitt eget och dannes la jag oxå upp.
När emelie kom hem så åt vi lite makaroner och köttbullar. Sen gick vi iväg till BVC för Lucas hade läkarbesök där idag,han vägde 8710 gr och var 69 cm lång. Läkaren kollade honom sen och allt var bra med honom. Kunde även de saker som han skulle kunna som att vända sig,kan ju bara från mage till rygg,sen byta leksak från ena handen till andra.
Nu på kvällen så har Emelie badat och ska snart gå och sova. Sitter och kokllar lite på tv just nu innan sängdax. Emelie är ledig imorgon för vi ska till Ullared imorgon och shoppa lite med min kusin och hennes mamma :) En liten utflykt...ska bli så kul.
Så jag ska kolla lite på tv och sen är det dax för sängen för mig oxå. Vi ska inte köra så tidigt imorgon,blir runt 10 tänkte vi.HOppas att där inte är för mycket folk.
/ Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar