måndag 30 maj 2011

Varit och klippt mig

Idag har emelie varit i skolan och när hon slutat så gick vi direkt iväg,för jag skulle klippa mig vid ringstorp,så vi tog en promenad dit i fina vädret :) skönt att vara ute och gå en långrunda. Klippningen blev bra och hon tog lite mer på mitt hår än hon gjorde sist för jag sa att det växer så fort....EFter det så gick vi till Maxi och handlade frukt,juice,bröd och fikabröd jag kan ha med på onsdag när vi ska ha möte på jobbet!! Måste ju ha mjölkfritt. Sen gick vi hela vägen hem från Maxi oxå och det gick bra...Så vi har gått en lång runda idag.
När vi kom hem så åt vi lite mat och det blev korv och makaroner.
När danne slutade så lämnade vi hans bil,för han har problem med sin AC,så nu ska den fixas. Får vi se när vi får tillbaka bilen.
Sen hem och vi satte oss på framsidan i solen och jag löste lite korsord. Mamma kom förbi och lämnade lite saker hon hade köpt till Emelie,2 klänningar och hårband,klämmor och diadem.
Så nu tar vi det bara lugnt och det är snart dax för emelie att gå och lägga sig.
Har även röjt lite i ett skåp i badrummet och slängt lite saker jag inte behövde där och sen i byrån i storarummet med lite. Så man kan få lite ordning här hemma snart.
Nu ska jag kolla runt lite på nätet och sen ska jag se CSI kl 21,00 och sen är det läggdax.
/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar