söndag 29 maj 2011

Morsdag!!

Igår så var vi i Hjärup och hälsade på Sarah,och såg hur hon bodde. vi tog tåget och åkte in till malmö och gick i lite affärer :) Jag köpte mig en ny väska,Lucas fick ett par joggingbyxor ( han kräker så mycket så han måste ha fler byxor) och Emelie fick en tröja/linne. EFter det tog vi tåget till Hjärup igen och vi hoppade av där och sen tog vi bilen och körde hem. Var en trevlig dag och det var fint väder med,solen sken! Men när jag körde hem så började det regna lite vid Löddeköpinge....
När vi kom hem så tog vi det lugnt och när kl var 18,15 så kom Danne hem och han gjorde vid sig och sen fick jag min morsdagspresent en dag innan,vi åt på Bigbuddha och det var jättegott :) mummms....Där var mycket folk,men vi fick ett bord i alla fall. När vi var klara så åkte vi hem och satte oss och titta lite på tv.
Idag så gick vi upp vid 9,20,Emelie vaknade tidigt idag,var där inne en runda vid 8,30 men vi somnade igen och vaknade och gick upp sen. Så idag har det varit en lugn dag,jag har gått här hemma och pysslat lite,och Emelie lekte med 3 vänner och de hade kul i regnet....Regn som alla andra dagar,när ska solen komma och värmen!?
Just nu är Danne nere i garaget och fixar lite med sin bil,ska lämna in den imorgon,e något med hans AC.Jag och Emelie sitter och tittar lite på tv och äter lite yoggi. Emelie ska snart gå och sova,är ju skolan igen imorgon.
Nu är det inte många dagar kvar i skolan,de slutar den 14 juni. Tycker att det ska bli skönt med sommarlov....
Hade tänkt att gå ut och gå en lång runda idag,men det får bli en annan dag,har ju bara regnat idag!!! HOppas att det blir bättre imorgon så man kan ta en sväng medan emelie är i skolan.
/ Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar