tisdag 24 maj 2011

Trist väder

Igår så var Emelie ledig från skolan så vi sov ut och sen gjorde vi vid oss och när klockan var 12,30 så gick vi till lasarettet för jag skulle gå på mjölkallergiundervisning,tänkte kan vara bra att gå på den så man vet lite om det.Det varade 1 timme och man fick bra information tyckte jag.
När det var slut så gick vi ner i stan och laddade mitt jojokort som jag ska använda på lördag när jag ska till Malmö med Sarah. Efter det tog vi en glass på pistachia och det var gott. Tog sen bussen hem och gjorde lite mat och det blev pommes,snitsel och sallad.
Idag så började Emelie kl 8,45 i skolan ,jag åt lite frukost och har duschat och gjort vid mig. Lucas ligger och sover gott...Får se när han vaknar,och då ska han få gröt och sen ska vi köra till Maxi och handla lite för här är tomt hemma.
När emelie slutar så får vi se vad som händer..E ju så tråkigt väder ute,regnar från och till. När ska sommarvärmen komma tillbaka egentligen .....
/malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar