onsdag 26 september 2012

Emelie 8 år idag!! Hipp hipp hurra

Igår så gick emelie till skolan och Lucas var hos dagmamman.Danne var oxå ledig igår för vi installerade larm i garaget och hemma.Det tog sin lilla tid,men det blev bra.

Sen var det dax att hämta barnen och när de var hämtade så gjorde vi lite mat och det blev köttbullar,potatis och sås :)

På kvällen så hade jag sådan huvudvärk och det blev bara värre och värre,så klockan 21 så dunkade det så himla mycket så att jag kräkte så jag hade fått migrän :(( inget skoj alls..så jag gick och la mig då kl 21,och tog en tablett.

Idag så fyller Emelie 8 år och jag och Lucas sjöng för henne på morgonen och hon fick sin present och det var en Ipod hon fick och hon blev jätteglad :) Började fixa lite med den direkt när hon fick den...jag hade fixat inställningarna och så i den,så det var bara för henne att börja.
Sen gjorde hon vid sig och vi åt frukost och sen cykla hon till skolan och jag tog på Lucas och sen gick vi till dagmamman.

Gick sen hem och la mig på soffan ett tag och vilade ,haft lite huvudvärk idag...men det känns bättre nu.
Har sökt lite efter kakor och tårtor så vi får se vad vi bakar för något imorgon inför Emelies kalas på lördag.

Hon ska först ha kalas på bowlinghallen  för sina vänner och sen kommer de vuxna hit här efter kalaset,så det blir full rulle hela dagen.Ska rida först på morgonen med och jag får fixa lite här hemma.

När danne slutade jobbet så åkte vi ner på Big Buddha och åt lite...Emelie ville det,hon fick bestämma för att hon fyllde år idag.
Efter det så åkte vi hem till farmor och farfar en runda.

Nu så har barnen gått och lagt sig och vi ska kolla lite tv och sen är det sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar