lördag 15 september 2012

Ullared med Anna igår :)

Igår så körde jag Emelie till skolan och sen körde jag och Lucas till Erikslund och mötte Anna och hennes son Adrian kl 8,30 för vi skulle köra till Ullared . Anna körde och vi var där uppe runt 10. När vi kom dit så var där inte så mycket folk tycker jag så det var skönt. Vi gick tillsammans där uppe och vi hade en en trevlig dag tillsammans och barnen var duktiga med :) Vi åt lite lunch i resturangen med.
Det blev en massa handlande och jag var nöjd med allt jag handlade.

Det blev julklappar till Emelie och till lucas blev det både till julklapp och födelsedags present och handla även lite till min syster med som hon ska få när hon fyller år.
Jag handlade en resväska med,och lite till hemmet.

Vi var hemma vid kl 19,45 så det var en lång dag och trevlig:)

När jag kom hem så var klara här ( emelies kompis) hon skulle sova här i natt för de ska ju rida tillsammans imorgon :)

Idag vakande tjejerna kl 6,50 och vi sat till de att vara lite tysta....sen vakande Lucas 7,30 ....Sen gick Danne upp med barnen och fixade frukost och sen åkte flickorna och red och jag och Lucas var här hemma.

Danne och Emelie åkte till stugan efter ridningen och emelie duschat av sig här hemma och pakat det sista.
Så nu sover lucas en runda och snart kommer Anna,Adrian och Elvira hit medans Tobbe och Edvin är på fotboll idag....Trevligt med lite sällskap.

Så det blir att jag och Lucas tar det lugnt ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar