tisdag 11 september 2012

lugn dag

Idag så har Emelie varit i skolan och Lucas hos dagmamman.När de var där så satt jag här hemma och slappade lite och sen dammsugade jag av här hemma och sen satte jag in lite saker på tradera som jag tänkte sälja.
Min syster ringde och pratade lite och när vi pratat klart så gick jag in och duschade och gjorde vid mig och efter det var det dax att gå och hämta Lucas.Allt har gått bra hos dagmamman :) När jag lämnade han idag så var han inte ledsen så det var skönt!!

Vi gick upp till willys för vi ska posta ett brev i tobaksaffären och då kom Emelie cyklande och vi gick in i tobaksaffären och postade brevet och sen gick vi in på willys och handlade mjölkfritt smör och havremjölk.EFter det gick vi hem ,och det regnade rätt bra.....:(
När vi kom hem så ville Emelie bort och låna lite böcker på bibloteket och hon cyklade dit och lånade 2 böcker.

sen har vi bara tagit det lugnt hemma idag...så trist väder idag!!

Lucas har redan gått och lagt sig och jag och emelie sitter här och kollar lite på tv...

I söndag så var jag hos Sarah och hälsade på och det var trevligt. vi fikade och satt och pratade. Det var bara jag och Lucas som hälsade på för Emelie var på stallet för hon hade varit med på stallövernattning och Danne skulle fixa lite i stallet,de behövde hjälp med lite saker så föräldrarna fick ställa upp på 2 olika saker!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar