fredag 31 maj 2013

Varit hundvakt 2 dagar :)

Igår så var Emelie i skolan och Lucas hos dagmamman.Det var Lucas sista dag hos dagmamman och sen har han sommarlov :)
Jag var och hämtade Santos (hunden heter så som vi passar) och sen gick jag hem och hämtade vagnen till Lucas och sen gick vi till Emelies skola och hämtade henne och sen gick vi till Ann-Margret och hämtade Lucas och Emelie stod en bit bort med Santos.
Efter det gick vi en lång runda med Santos och lekte med han på gräsmattan och kastade boll.Sen gick vi hem och jag började med maten och vi åt och medans jag gjorde maten så lekte barnen med Santos i trädgården med bollen :) Emelie tycker det är skoj att passa hund.....Nu har hon fått prova på det!!


gick sen en runda på kvällen vid kl 17,50 och kastade boll och sen gick vi hem med honom till Emmie.
 
Idag så har Emelie varit i skolan och när Emelie hade slutat skolan så gick vi och hämtade Santos och han blev så glad när vi hämtade honom.Vi gick en långrunda med han och sen kastade vi boll och sen gick vi hem och gjorde lite mat.
Vi åt och sen satt vi i uterummet och tog det lugnt för det öste ner och åskade...inget skoj väder att vara ute i..
Emelie åkte hem till Klara när klockan var 16,20 och jag och Lucas satt här hemma och tog det lugnt och Santos var så kelen och slickade en.
Sen när klockan blev 18,30 så gick jag och Lucas ut med han när regnet avtog lite.Vi gick en runda och sen kastade vi boll och sen gick vi hem med honom till Emmie och det gick bra.När vi lämnade honom så gick han in och åt lite och sen gick han in och la sig och sov.
När vi kom hem så åt vi lite kvällsmat.
Nu kollar jag på Lets Dance.
Sen är det läggdax.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar