tisdag 28 maj 2013

Lucas haft vattenkoppor

Idag är Lucas åter hos Ann-Margret,han har varit hemma förra veckan för att han haft vattenkoppor,skönt att han fått det nu.Var ju hos Malin när Anton hade det och nu fick äntligen Lucas det :) Lucas hade inte så många koppor så det är skönt!! Var så glad när jag lämnade honom idag och han lekte direkt med sin bästa vän Bella :)

I söndags var det morsdag och vi var på minneslunden och mamma satte blommor till mormor och sen gick vi  till paveljongen och mamma fick våfflor och kaffe och jag och sara och barnen tog glass :) Var lite halvdisigt väder,regnade från och till. Efter vi ätit så gungade Lucas och Emelie.

 
Igår så tog vi det lugnt här hemma,jag och Lucas var och gungade och lekte i sandlådan medans Emelie var i skolan.När emelie slutade så hämtade jag henne vid skolan och sen gick vi hem och gjorde Hamburgare med bröd och det var gott och mamma åt oxå här.Efter vi ätit så satt vi ute i fina vädret och sen började det regna och vi gick in.
Danne kom hem från jobbet kl 16,30 och han gick och gjorde vid sig för han skulle på bio med Paul och de skulle se fast and fourios 6 tror jag de är på nu!!
Barnen och jag tog det lugnt när hemma.
 
Förra veckan när Lucas var hemma så var vi ute och lekte lite och gungade.Han lekte med tvillingarna som bor här vid oss.Deras mamma ville att de oxå ska få vattenkoppor så vi får se om de blir smittade :)
 
Vi har varit på fredriksdal med och hälsat på Syrran (Sara) hon jobbar där nu med djuren :) Här e hon i traktorn!! Lucas blev jätteglad när han fick se traktorn.Får ju hitta på lite med han när han är hemma,trist att bara vara hemma ju.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar