onsdag 6 februari 2013

Varit på busfabriken

igår så var Lucas hos Ann-Margret och Emelie i skolan.Jag tvättade 2 maskiner igår, och sen monterade jag Lucas nya säng jag köpte på blocket till han :) Det blev bra.Vi har ju lånat en säng av Anna och Tobbe men de ska ha tillbaka sin säng när deras son är ca 1 år och det börjar närma sig så jag kollade lite på blocket och hittade en lika dan säng som vi lånat av de fast den var vit och det blev jättebra.Så jag monterade ner den andra sängen och sen satte jag upp den nya :) Lucas sov gott i den i natt.....

När jag hämtat Lucas så kom Emelie samtigt från skolan så vi gick hem alla 3 och lämnade Emelies skolväska och bytte om på Lucas till Jacka.
Vi åkte till Busfabriken ,,det har Emelie tjatat om länge....Vi hade det trevligt där och vi tog en glass och dricka och en massa busande.....:)

Efter busfabriken så åkte vi till sportson och köpte en cykelhjälm till Emelie och denna satt verkligen perfekt nu...de andra hon har sitter inte alls bra,de är förstora..och vi har provat olika storlekar :( men nu fick vi en som satt jättebra på henne!!

En dag sen ska jag kolla efter en cykel till mig och köpa en hjälm till Lucas med,för den han hade förra sommaren passar nog inte detta året.

När vi kom hem så gjorde Emelie läxan och jag tog fram kvällsmat.

Sen gick jag och gjorde vid Lucas för han var super trött....Sen somnade han rätt fort....

Kollade på lite tv och sen kom danne hem vid 2100 och sen gick vi och la oss vid 2200.

Idag så är Emelie i skolan och Lucas hos Ann-Margret.Jag tar det lite lugnt här hemma och sen kommer mamma hit för att låna min data..Hennes har gått sönder och den andra hon har kommer hon inte in på saker säger hon....

Har snöat en hel del..och just nu vräker snön ner :( vill inte ha mer snö nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar