söndag 17 februari 2013

Busfabriken

Lucas är bättre och nu och började äta och drick igår (lördag),så det var skönt.

Idag så gick vi upp klockan 8,30 och gjorde vid oss och åt frukost.Sen körde vi till Busfabriken och träffade Elisabeth och Alice.
Det var trevligt att ses,var ett tag sen sist.Barnen lekte och vi satt och pratade och fikade ;)

Efter det så körde vi hem och jag lämnade av barnen här hemma hos Danne och sen gick jag bort till Ann-Margret ( Lucas dagmamma),hon ska ha ljusparty.Det var trevligt och en massa goa dofter och fina saker.Blev att man köpte lite även denna gången. Har bokat ett party här hemma hos mig och det ska bli trevligt.....:)

Gick sen hem och Danne hade fixat maten och det blev kyckling,ris och currysås.Det var gott...De hade redan ätit,så jag värmde det.

Nu är Danne nere i garaget en runda och vi sitter här och kollar på tv och jag kollar lite på datan med.

Barnen har ju sportlov denna vecka :) så det är lite planerat....Imorgon tänkte jag ev åka med båtarna ,tisdag ska jag till dr,onsdag ska jag till Emporia med en vän,Fredag kommer Anna,Tobbe och barnen hit på mat,Lördag ska jag ev träffa Sarah och hennes barn.......Kul när det är lite bokat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar