fredag 31 augusti 2012

Träffat Anna på väla

Idag så gick jag upp och släppte iväg Emelie till skolan,och Lucas vaknade när Emelie skulle upp så när Emelie hade gått till skolan så låg vi i soffan och kollade lite tv och sen somnade Lucas på mig :)

När Danne vaknade vid klockan 11,15 så åt han frukost och jag tog en lite mat jag oxå igen...Sen så gick jag in och duschade och gjorde vid mig och sen väckte jag Lucas kl 12,05 för vi skulle åka till Väla och träffa Anna och hennes 3 barn.

På väla så handlade hon presenter och barnen fick lite saker och jag handlade en ny BH och en spelnalle till Lucas som han ville ha,,han brukar ta Emelies nalle så nu fick han en egen :)
Vi åt lite mat på väla med och det var gott.

På vägen hem så handlade jag lite godis till mig.

Danne och Emelie åkte till stugan idag med Dannes föräldrar.De ska vara där tills på söndag.Så vi får se vad vi hittar på här hemma.

När vi kom hem så åt vi lite kvällsmat och satt och kollade lite på tv.Lucas satt så gott med sin nya nalle,han höll den så hårt när vi gick på väla....kul att han gilla den.

Nu är det bara en vecka kvar för Lucas att ha sitt gips....skönt att han snart ska få av det!!

Nu är det snart dax för sängen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar