fredag 3 augusti 2012

Åkt båt och doppat fötter idag!!

Idag så har vi tagit det lugnt på dagen,jag hade lite huvudvärk när jag vaknade och vi fixade lite med min data.Jag fick ju virus i den i onsdags och vågade inte använda den igen,för virusprogrammet la av,så Danne sa testa att systemåterställa den till en dag då den funkade och se om det går...och det gjorde det och virus programmet kom igång igen och jag gjorde kontroll på hela datan och den hittade 1 virus den tog bort....skönt!! Det var med troja,spion mm...:(  Skönt att man slapp att ta bort allt och börja om igen...

Sen gjorde jag vid mig och Danne körde ner i garaget.Jag och barnen gick ner i stan för det var fint väder och träffade Sara när hon slutade jobbet vid kl 16.Vi gick ner till båtarna och åkte en tur fram och tillbaka..hon hade en biljett åk 2 betala för 1 och varade till helgen.Så vi köpte lite godis och sara köpte öl till Paul.
Sen gick vi upp till söder vid saras jobb så hon kunde ta sin bil och sen gick vi vidare hem och gjorde mat.

Efter maten åkte vi ner till Stranden och doppade fötterna hela familjen  och det var rätt kallt i vattnet tyckte jag.Lucas doppade hela sig och vi hade inga kläder  med oss :( hihi...så han fick åka i blöja hem bara för det hade vi med oss...tur det!!

Danne skulle ner till garaget och fortsätta med det han håller på med där nere så det blir färdigt tills han ska till småland när vi åker iväg till Cannes!!

Så skönt att det börjar närma sig resan nu...vi längtar alla!!

Nu ska vi kolla lite film jag och Emelie...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar