onsdag 28 mars 2012

full rulle idag :)


Idag så cyklade emelie till skolan som vanligt och jag satt vid datan ett tag och tog det lugnt och åt lite frukost.
Gick sen in och gjorde vid mig och sen vaknade Lucas och han fick lite frukost.
När klockan var 12,40 så mötte jag mamma borta vid olympia skolan för vi skulle på Rekryteringsmässa på Friidrottshallen ,där stod en massa från bemanningsföretag som arbetsförmedlingen hade annordnat.Var mycket folk där och jag träffade Louise där som jag har jobbat med på pressbyrån innan.Var trevligt att träffa henne.Lämnade några CV där och sen ska jag in på deras sida och registera mig oxå sa de :) Så man får hålla tummarna.
Sen gick vi hem och mötte upp Emelie när hon slutade skolan.Vi tog bussen ner i stan.Gick in och pratade lite med Christer på pressbyrån och vi pratade om en hel del och sen tog vi en fika där och sen gick vi upp på MC donald så att Lucas fick lite mat i magen och jag oxå.Emelie åt ju en korv och bröd inne på pressbyrån.Sen gick vi en runda i stan.Jag handlade en keps till Lucas som han ska ha i sommar ,och en jättesöt rygg säck som han ska ha till dagmamman tänkte jag.( bild på den här) så fin...
Emelie fick en väska av mormor i påskpresent och Lucas fick en sommar skjorta :)
Så det blev lite handlat....¨
Sen tog vi bussen hem och när vi kom hem fick Lucas bada och sen åt vi kvällsmat och nu så har emelie gått och lagt sig .
Så vi har varit i full gång hela dagen idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar