onsdag 14 mars 2012

Trist besked .....arbetslös!!

Igår så var emelie i skolan och jag och lucas tog det lugnt här hemma.
Åt frukost och gjorde vid oss och sen hämtade vi emelie på skolan för att hon skulle
till logopeden,var där i höstas senast.
Det gick bra hos logopeden,emelie slapp att komma dit igen :) vi fick ringa om det blev något bekymmer igen.Så Emelie blev glad.

Efter det så körde vi till Mc donald och tog varsin hamburgare,var lite hungriga.

Sen körde vi hem och väntade på att Danne skulle sluta jobbet ,för vi skulle ut till väla en runda.Danne skulle köpa ny mobiltelefon,och det blev en iphone han köpte:)
Gick och postade ett brev med när jag var där.

Väl hemma så ringde jag och prata med Madde om mitt jobb och fick reda på att jag är avskedad :((((( HOn fick inte ihop timmar så att det räckte till oss alla så jag åkte tyvärr......Så nu är man arbetslös...:( mindre skoj....
Jaja får hoppas att man hittar något jobb snart.

Om ni vet något jobb så får ni gärna höra av er :) vill jobba inom receptionist/kontor helst...

Så man sov lite oroligt i natt.........mycket att tänka på.

Idag så gick emelie till skolan som vanligt och vi tog det lugnt här hemma jag och lucas.Sen gjorde vi vid oss och åt lite frukost....

När klockan var 13,15 så mötte vi mamma ,vi skulle upp till willys och sen inom tobaksaffären och lämna mitt lotto,och mamma skulle hämta ett paket.Emelie och klara gick hem medan vi fixade de ärandena.Sen var jag inom BVC oxå för lucas har fått några röda prickar på magen och ryggen och de sa att det är ett virus,och blir det sämre så får vi komma tillbaka.

Väl hemma så tog vi en fika där ute och det var så härligt med strålande sol....:) skönt att sitta ute och lucas gick med sin lära gå vagn...tycker det är så skoj och sen tar man några runder lite själv med ;) så det kommer sakta men säkert ....

Sen blev det lite mat .

Nu är danne på föräldrar möte på skolan och när han kommer hem så blir det lugnt och titta en runda på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar