tisdag 6 mars 2012

Underbart väder idag

Idag så cyklade Emelie till skolan,hon ville visa upp sin nya cykel vi köpte till henne igår :) Det blev en överraskning när hon kom hem från skolan,att där stod en ny cykel i förrådet.....

Jag tog det lugnt här hemma och Lucas vaknade vid klockan 10,30 och då fick han lite gröt.
Gick sen in och gjorde vid mig och sen kom emelie hem från skolan.

Vi gick ut och pumpade min cykel och sen cyklade vi en runda i fina vädret :) Lucas fick sitta där bak på min cykel och det tyckte han var jätteroligt och spännande :) Var första gången för honom.
Var en runda och gungade på en lekplats och sen körde vi hem och Lucas fick prova att gå lite med sin lära gå vagn där ute och det var roligt tyckte han....Sen gick vi in för han var jättetrött.

Emelie var och hämtade sin vän Selma på skolan för de ville leka.
Så de lekte så bra här hemma och sen åt vi lite kycklingpytt och det var gott...

Nu sitter vi här och kollar lite på tv och tar det lugnt.

Emelie är ledig imorgon från skolan de har studiedag.Så vi pratade om att kanske åka och bada imorgon.:)

Igår var mamma och min syster här och åt tårtan som vi hade i söndags när danne hade kalas.Han har ju fyllt år.Så den blev uppäten nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar