söndag 31 mars 2013

Påsk

Idag så har jag varit på väla med Sarah och hennes två barn Izabella och Hampuz och det var trevligt.Vi gick runder och kollade och jag köpte en sådan dammskydd till min iphone och ett par byxor :)
Till Emelie blev det ett linne och solglasögon och även ett dammskydd till hennes ipod .
Jag träffade en på väla som ville köpa en grind vi har satt ut på blocket och de köpte den så nu har vi bara 2 grindar kvar och en vagn att sälja :) så hoppas att det andra går snart med,så att vi blir av med det.

När vi kom hem från väla så gick jag och Lucas ut och gungade ett litet tag.

 
Vid kl 17-18 idag så kommer Helen,Kenth,Klara och Kevin hit och äter lite mat med oss och det ska bli trevligt.Vi ska ha exotisk fläskfile och ris :) sen så fixar de efterrätten.....
 
Var med min syster Sara och Lennart på minneslunden i fredags och då snöade det och var rätt kallt..Vi hade bestämt att vi skulle gå en runda efteråt men det blev det inte för att det var så kallt....Vi stod där ett tag och pratade och sen matade vi ankorna och sen körde jag hem Lennart och sen körde jag och barnen till Maxi och handlade och sen köpte vi pizza med oss hem :) Köpte även en till Lennart som vi lämnade av hemma hos honom.
 

 
Nu ska jag se om lucas kan sova en liten middags lur...det behöver han verkligen hör jag!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar