torsdag 21 mars 2013

Tandsköterska test!

Idag så gick emelie till skolan och jag lämnade Lucas hos dagmamman och de skulle gå till fredriksdal idag :)

Jag gick hem och gjorde vid mig det sista och sen körde jag till Rönnowska skolan och skulle göra ett Tandsköterska test,,,har sökt en utbildning till tandsköterska och de har att man ska göra ett logiskt test och ett personlighetstest. Det började kl 10.
Vi var 27 stycken där idag som gjorde testerna och logiska testet var jättesvårt sa alla...det är typ iq test....:(( jag gissade så jag hoppas att man fick något rätt på det. Sen hade vi 15 minuter rast och sen skulle vi göra personlighetstestet och det var lite enklare :) Så nu får man invänta och se hur det har gått tills den 26 April,när man kan logga in och se om man gått vidare eller är reserv.
Det slutade kl 11,50,tog lite längre tid än jag trodde,så jag hade tur,hade bara lagt på till 11,55 på bilen ;)  testerna skulle ju ta 15min och andra 10 min så jag la inte på för mycket pengar...

Efter det körde jag hem och sen kom mamma hit och vi satt och prata lite och sen gick vi och hämtade Lucas och sen mötte upp Emelie på vägen och  upp till affären och handlade till lasange idag.Postade även mitt arbetsgivar intyg som Akassan ville ha. Så nu är det oxå fixat skönt.

Jag har satt upp mig på förskolorna här hemma :) så nu hoppas man på att man får lite jobb här hemma med.

Vi har ätit lasange nu och det var gott och mamma har gått hem.

Kollar på tv lite nu med barnen,vi har fått igång våran tele2 box och kollar in de nya kanalerna lite :) och barnen kollar på sina barnkanaler....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar