onsdag 13 mars 2013

Snö....

Idag när man vaknade så var det SNÖ ute...kunde inte fatta det..och det var ju inte lite heller det hade kommit.Har snöat hela dagen idag....Varit ute och skottat här 3-4 gånger!! Är trött på denna snön nu,trodde att våren hade kommit ,men tydligen inte än.

Lucas har varit hos dagmamman och det har gått bra .De var ute och lekte i snön när jag hämtade :)
Vi hämtade alla idag för Danne har varit hemma idag,han hade huvudvärk efter gårdagen hos ögonläkaren på lasarettet och ljuskänslig.

EFter att vi hämtat Lucas så gick vi till Willys och handlade lite som vi skulle ha till maten idag och det blir korvstroganoff och ris.
Sen gick vi in på Emelies skola och träffade hennes fröken för vi ska ha utvecklingssamtal,,,Det går väl rätt bra för emelie i skolan förutom matten var inte fröken nöjd med..så hon ska få lite hjälp med det på onsdagar efter skolan.

Efter det gick vi hem i snövädret och gjorde lite mat....Det var gott.Emelie hade Clara med sig hem från skolan och de har lekt bra.

Emelie är med Clara just nu hos hennes mormor och hälsar på.Så nu är det bara jag och Lucas hemma och Danne är och träffar kill vännerna och de ska hitta på lite saker ,leka med bilar och sen äta lite mat.

De ringde från förskolan idag och undrade om jag kunde jobba och det kunde jag inte tyvärr för vi skulle på utvecklingssamtalet och vi ville vara båda för att emelie har ny fröken och så....Så det var ju synd...men sa att jag kan imorgon om de behöver då...så vi får väl se om de ringer.


Bild jag tog i morse men det har kommit mycket sen dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar