söndag 8 juli 2012

Sarah och Bella på besök

Idag så gick vi upp klockan 9 och duschade och gjorde vid mig och sen så åt vi frukost.

Bakade en sockerkaka för Sarah och Bella skulle komma på besök.

Så när Sarah och Bella kom så satt vi i uterummet och pratade och tog en fika och det var trevligt!

När de åkte hem så gick jag iväg med soperna och gick en runda med Emelie och Lucas och Danne fixade maten här hemma.Det blev tortillas idag :) Det var gott....

Sen efter det så åkte Danne ner i garaget igen och jag var ute på lekplatsen med Lucas och lekte och Emelie och Clara lekte lite där med :)

Gick sen in och barnen satt och spelade på sina datorer här i uterummet och jag satt oxå där ett tag och kollade lite och sen lekte jag med Lucas lite...

Nu sover Lucas gott och jag och Emelie sitter här och kollar lite på tv.

Imorgon börjar Danne jobba igen efter 3 veckors semester....

Får hoppas på fint väder så att vi kan åka och bada lite jag och barnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar