lördag 14 juli 2012

Åskar

Idag så har Emelie och Danne varit på traktorpulling i åstorp med Joel.De var där tills kl 12,30 tror jag att klockan var.
Under tiden de var där så gjorde jag vid mig och sen gick jag och Lucas ut i fina vädret och tog en liten promenad och sen var vi på lekplatsen och gungade...Lucas gillar att gunga.

När Danne och Emelie kom hem så körde vi ut till Malin och Joel.Danne och joel skulle testa en potatisupptagare de har köpt,och jag och Malin och barnen satt ute i trädgården och pratade och kollade på blommor mm.
Sen tog vi en fika och då började det åska lite smått och sen gick det över lika fort igen.

När vi körde hem från de så körde vi ner till Big Buddha och tog med oss lite mat hem.Det var super gott!!

Sen har vi tagit det lugnt här hemma bara.När vi satt här och kollade tv så började det åska mycket och ösregna.Mysigt med åska..

Nu har det börjat åska igen lite...Kommer och går här.

Imorgon ska Emelie på bio med mormor,de ska se ice age 4 :) det ser Emelie fram emot.

Får se vad vi hittar på medans de är på bio.

Ha en trevlig helg alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar