fredag 19 april 2013

Blåsigt väder igår

Igår så var Emelie i skolan och Lucas hos dagmamman och de skulle till skogen idag och det hade gått bra.

Hämtade Lucas hos Dagmamman och sen när jag var på väg hem så kom Emelie cyklande . Vi gick hem och gjorde lite mat och det blev falukorv och makaroner. Fick göra något som gick fort idag,för vi ska iväg och rida med Sara. Så vi åt och plockade undan maten och sen tog Emelie på sig sina ridkläder och sen körde vi.

Emelie fick rida Congur idag och det gick bra. Vi gick den lilla rundan och Sara och Emelie turades om att rida :) Det blåste jättemycket och Lucas gillade inte alls att vara ute,han bara tjatade bil,bil.....Jag tyckte inte heller det var så trevligt att vara ute i.


 
Efter det körde vi till Citygross och handlade lite juice,yoggi,frukt och lite att fika med på lördag när jag ska till Sarah. Sen blev det en hamburgare på Mc Donald för barnen var hungriga.
 
När vi kom hem så badade Lucas och sen satt vi och kollade lite på tv och sen var det läggdax för barnen.
 
Idag så vet jag inte vad som händer.Emelie är i skolan och jag och Lucas är hemma.Vi sitter och myser i soffan och tar det lugnt bara.Skönt att bara kunna mysa :)
 
Ikväll får vi se vad som händer vi har inget speciellt planerat. Får se om det blir någon film eller annat.
 
Sen imorgon lördag så ska jag och Lucas ner och träffa Sarah och hennes barn. Emelie och Danne ska fixa lite med stugorna och måla där hon rider och sen är det dax att rida kl 15.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar