lördag 23 juni 2012

Regn och åter regn....

Igår så var det midsommar afton.
Vid klockan 10,30 så träffade jag Emmie och Isabella,så att Lucas och Isabella fick leka lite.vi var ute på lekplasten och gungade och sen började det ösregna och vi skulade,men det blev inget bättre utan det bara öste ner...:( så vi gick hem,för vi var genomvåta alla....Väl hemma så tog vi en liten fruktstund och sen gav vi oss ut i regnet igen för att köpa mjölk till lucas så att vi kan göra pannkakor till han med..Det verkade som om regnet inte ville sluta.

Sen åt vi lite pannkakor när danne kom hem och gjorde vid oss för att åka till Kalle och Eva för att fira midsommar.Det var Vi fyra,patrik,Jannica,Benjamin,Nils,Sofie,Marcus,vitalia och då Kalle och Eva.
Det var god mat och sällskap.vi hade lite tävlingar,och jag och danne kom 2:a :)

vi var hemma när klockan var 01,15.Så det var direkt i sängen när vi kom hem.

Idag sov jag till 9,30 och de andra gick upp klockan 10,30.Åt lite frukost och efter det dammsugade jag av här hemma och sen gick jag och handlade lite smör för det var slut,glömde handla det igår. Gick sen hem till mamma en runda och lämnade vår nyckel. HOn ska passa medan vi är iväg till stugan. Vi ska bland annat till Kolmården och sova på vildmarkshotellet och sen till helgen ska vi till Astrid Lindgrens värld och då ska Malin,Joel,Anton,Jonathan och Anette,johannes och deras 2 barn oxå med :) ska bli trevligt.

Idag har det ju oxå bara regnat och regnat...men nu är det uppehåll äntligen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar