onsdag 3 juli 2013

Lucas vattenkoppor

Idag så har vi tagit det lugnt.vi var uppe på bibblan och lämnade Emelies bok hon hade lånat och sen lånade hon en ny :) Efter det gick vi hem här och jag hjälpte mamma att packa om ett paket hon hade så att det blev tunnare så att hon fick i det i lådan.Så vi tog en tur till iväg och lämnade paketet. När vi kom hem sen så gjorde jag lite korv och bröd och det var gott :)
När vi precis hade ätit färdigt så ringde Klara Emelies kompis och hon ville leka så hennes mamma kom och hämtade Emelie. Emelie ska sova över där med...
När Emelie hade åkt så somnade Lucas i soffan för han var jättetrött....Han fick vattenkoppor i söndags,och jag tänkte det kan inte vara vattenkoppor för det hade han i maj när jag var på BVC och även hos dr och då sa de att det var vattenkoppor.
Jag var med Lucas hos doktorn i måndags och då sa han att det var vattenkoppor,så det han hade sist då kanske inte var det sa han utan något som liknade det.....Jaja inte vet jag..men detta liknar mer vattenkoppor än det han hade sist.
Kliar som bara den på han men han är så duktig.

Imorgon får vi se vad som händer och när emelie kommer hem från Klara.

Igår så lekte Emelie med andra Clara och det gick bra och vi hade det trevligt.Var inne en runda hos hennes mamma med och vi satt och pratade och sen gjorde hon äpplepaj som vi åt och det var så gott :)

På söndag åker vi till Göteborg jag och barnen för att hälsa på min vän Jessica och det ska bli trevligt :) Vi ska sova hos henne och sen blir det att gå en dag på Liseberg,och sen får vi se vad vi hittar på för skoj de andra dagarna :) Emelie längtar så.

Nu ska jag äta lite kvällsmat med Lucas tänkte jag och sen blir det att mysa ett tag framför tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar