onsdag 31 juli 2013

Lugn dag

Idag så gick vi upp kl 9,30 och åt frukost och tog det lugnt. Var lite trist väder först och sen blev det finare väder.

Danne åkte ner i garaget och jag och barnen var hemma och tog det lugnt. Jag duschade och gjorde vid mig och sen gick vi ut och gick en runda för att Lucas skulle sova för han var super trött ,men han ville inte sova. Så Lucas lekte med sin traktor här ute och jag och Emelie satt ute.

När Danne kom hem så tog vi en fika och sen körde vi till Väla. Danne klippte sig och sen handlade vi skyddsfilm till Ipaden, en karaff inne på servera och sen gick vi in på TGR och handlade lite smått.

Åkte sen hem och gjorde mat och det blev hamburgare med bröd och lite pommes till det och det var gott. Efter det åkte Danne ner i garaget igen och fixade bilarna.

Jag och barnen lekte lite och Lucas gick ut i trädgården och kissade :) Han var så duktig,sa mamma kissa gräset och jag öppnade så han kunde gå ut och han kissade....duktig kille!! Han vill ju inte gå på pottan eller toa så då får han göra det ute då :) Se om han fortsätter imorgon att säga till.

Har kollat på fast and the furius 6 på datan ,uppkopplat till tv och den var bra. Danne såg den på bio med en vän och jag hittade den på datan och kollade på den med Emelie. Nu sitter vi och kollar lite på en film på kanal 5.

Imorgon ska vi en runda till min Kusin och det ska bli trevligt,var ett tag sedan vi sågs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar