måndag 7 maj 2012

Varit på bröllop

I fredags så sov Klara över här,de ska ju rida på lördag som vanligt.
Så vi hade en lugn och skön fredag.Satt och kolla lite tv och åt lite godis och dricka.

I lördags så körde Klaras mamma Helen tjejerna till ridskolan och de skulle köra häst och vagn idag.Det hade gått bra.De är så duktiga våra tjejer.
Medan de var och red så duschade jag och gjorde vid mig,lockade mitt hår och sminkade mig.Danne gjorde oxå vid sig.Sen packade vi ner det sista till barnen i deras väskor.De ska ju sova hos Farmor och Farfar när vi ska på bröllop idag.

När Emelie kom hem så åt vi lite korv och mos och det var gott.Sen körde vi barnen till Dannes föräldrar.Lucas blev lite ledsen när vi lämnade honom.....
vi körde till Eslöv där bröllopet skulle hållas,i skarhult kyrka.Vi var i tid så det var skönt.
Det var Nils och Sofie som skulle gifta sig.
Efter kyrkan så körde vi till Ellinge slott där de hade sin bröllopsfest.Det var fint där.Var trevligt och god mat var det oxå.
Vi var hemma kl 03,00.

I söndags så sov vi ut och åt frukost och gjorde vid oss och sen körde vi och hämtade barnen hos Dannes föräldrar.vi fick lite äppelkaka där och vaniljsås...sen fick vi köra för Lucas var jättetrött.Så vi körde hem ena bilen och sen körde vi ut till Malin och Joel och hämtade Lucas 3 hjuling där.Så han har något att cykla på.Sen körde vi hem .
Till mat blev det från Big buddha och det var ju ett tag sen vi åt där ,så det var gott....mumms.

Idag så har Emelie varit i skolan och jag och Lucas passade på att åka och handla lite på Maxi och sen hem så han fick sova lite middag.
Sen åt vi middag när emelie kom hem och sen gick vi bort till mamma och hämtade lite saker hon skulle ha in på tradera som jag la in till henne.

Nu ikväll har vi bara tagit det lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar