lördag 28 januari 2012

Inte gjort så mycket

Idag så vakande Lucas kl 8,30 och jag bar upp honom till mig och vi låg och mornade oss till kl 9,00. Sen gick vi upp och åt frukost.
Emelie sov ju hos en vän och Danne jobbade idag 7-15.

Efter frukosten så dammsugade jag av här hemma,duschade och gjorde vid mig.

Mötte mamma en runda vid 13,30, vi gick till willys och handlade lite som jag behövde till maten och mamma handlade det hon ska ha till kalaset imorgon.HOn fyller år på tisdag ,ha kalaset imorgon och bjuda på lite mat.Sen postade mamma lite paket med som hon sålt på tradera.

Emelie kom hem vid klockan 15,30 tror jag det var och vi satt här och prata lite i storarummet vid tvn om hur hon haft det mm.Lucas låg och sov en runda.

Började sen med maten och det blev Hasselbackspotatis,fläskytterfile kokat i cider och grönpepparsås till det!

Nu blir det att kolla lite på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar