fredag 27 januari 2012

Emelie sover över hos en vän

Medan Emelie var i skolan,så satt jag ett litet tag vid datan när hon hade gått till skolan,sen åt jag lite frukost.
Lucas vaknade vid 10,15 så då fick han lite gröt och lite äpplemos som jag gjort till han,och det gillar han :)
Efter det så badade Lucas och sen gick jag in och duschade och gjorde vid mig.

Lucas var trött och la sig vid 12,30 och emelie kom hem från skolan vid klockan 13,00 ,så vi satt och tittade på en film tillsammans. Emelie undrade om vi kunde se på Micke och Molle och det gick bra.

När klockan var 14,40 så gick vi och tog på oss och gick ut för att vi skulle upp till Coop och möta en tjej där som hade en annons på en ridhjälm som emelie fick prova. Den passade henne och vi köpte den :) Emelie blev jätteglad och nöjd och längtar nu tills hon ska börja rida i mars!! Ska se om vi hittar ett par stövlar och ridbyxor oxå till henne.
Efter det gick vi hem och gjorde lite mat.

Det blev Potatis,sås,Lax och lite kokta morötter...mumms!! Gott med lax.
Medans vi gjorde maten så ringde Klara en kompis till Emelie och undrade om hon ville sova över hos henne och det ville Emelie.Så när vi hade ätit färdigt och dukat undan allt så tog vi på oss och gick bort till de......

När jag kom hem så fick Lucas åka en liten sväng i sängen för han var så trött...så jag ska snart väcka han igen...

Vi ska väl se om vi hittar något att se på tv nu ikväll och äta lite godis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar