tisdag 2 februari 2010

SNÖSTORM

Hejsan alla ute i snöstormen!!

Gud vad man är trött på detta vädret nu....:( blåser o snöar en hel del!!
Till och med emelie är så trött på det nu....Men man kan inte göra så mycket åt vädret tyvärr....

Man fick ta det lugnt när man körde hem från jobbet idag...Var ju rätt mycket snö på vägarna o det blåste en hel del oxå ju!!
Var meningen att vi skulle gå upp o lämna lite böcker idag på bibblan som var sista dagen idag..men vi går inte upp med det idag,får bli någon dag sen!! Vi tvättar idag istället...Så man kan hålla sin inne.

Var och beställde nytt kakel igår,:) blev vitt med en svart bård (kakel) som de kallar det :) och en ny matta som e svartsten hette den..var den finaste mattan de hade!!De har ju inte så mycket att välja på..Har ju fukt i mitt badrum så de fick göra vid det till mig,och det kommer ta 6 veckor att göra vid det när de väl ska börja :( men men...blir ju bra sen o fint :) e ju alltid något att se framemot.Sen ska de slänga ut mitt torkskåp o jag ska få en varmeslinga istället,sen nytt badrumsskåp o en ny lampa oxå :) O det tackar jag för..de är ju så fula de jag har nu :)

Annars är det bara bra med oss här,men emelie har fått sådan hosta men är på dagiset ändå.Sen går magsjuka på dagiset oxå så vi får se hur länge vi klarar oss innan vi åker på det...peppar peppar!!

Nu ska jag gå ner i tvätten igen..tur att man bor i samma hus som tvättstugan så att man slipper gå ut om med det :)

Snöstorms kramar från mig till er alla!!

1 kommentar:

  1. Va skönt att ha tvättstugan nära. Kommer ihåg när jag bodde i lägenhet och hade då tvättstugan långt bort i en annan trappuppgång. Jobbigt :-( Hoppas allt är bra annars! Kramar J

    SvaraRadera