måndag 22 februari 2010

Godkväll!!

var o kollade till min lägenhet idag och de har tagit bort fläkten nu så de ska väl börja nu med badrummet :) Skönt att det är torrt där inne nu...Får vi se hur lång tid det tar att göra allt de de ska göra nu.

Snart är det dax för CSI på tv...sen blir det nog sängen!

Man är så trött på detta snöande nu,när ska det ta slut :( Jag vill inte ha mer snö nu,utan hoppas på att våren ska börja komma nu snart ..men det lär ju dröja ett tag till...våren kommer väl i slutet av april,början av maj kan jag tänka mig......Vad man hör på nyheter o radio så lär det snöa ett tag till :(

I helgen så var vi och badade i perstorp (ugglebadet) ,var rätt trevligt att bada där,var ju varmt i vattnet o sen var det lite litet bara,men kul att prova på andra bad med!!Annars brukar det bli att vi badar i landskrona.
Lördags så lånade vi 5 filmen av johan falks filmer och den var bra,sen fick emelie låna Upp den nya tecknade filmen,men den var sådär tyckte jag.

Nej nu ska jag gå och hämta lite vatten o lite frukt o sätta mig framför tvn.

Ha det så bra.
trevlig kväll

2 kommentarer:

  1. Där badar vi ofta! Speciellt utomhus på sommaren :-) Vad är det för bad i landskrona?

    SvaraRadera
  2. Håller med. Det är inte så stort. Men mysigare än det vi har på orten där vi bor. Får åka till något riktigt coolt badhus en dg :-)

    SvaraRadera