lördag 13 februari 2010

Hej på er!!

Här e det bara bra med mig. Emelie har lite hosta,var med henne hos doktorn i fredags,och det hade med hennes astma att göra.Ska ta båda hennes astmamediciner o sen fick jag även hostmedicin till henne....hostar ju som bara den,lilla stackaren!!Säger att det känns som om att hon ska kräkas ibland säger hon...Hoppas det går över snart.

De håller på att renovera mitt badrum nu,de började i måndags den 8/2-10.Nu står det fläktar som ska torka upp i badrummet,för jag hade ju fukt där inne :( De ska stå i 2 veckor o sen får vi hoppas på att det är torrt..sen e det en massa som ska göras...Det ska ta ca 6 veckor att göra vid.Skönt att man inte bor hemma,för det är ju så dammigt o skitigt där hemma.Så det blir att städa ordentligt sen när de är färdiga....Men det lär bli fint på mitt badrum nu...Ska bli vitt kakel o sen en bård med svart kakel :) sen ny lampa,badrumsskåp och sen en handdukstork :)

Idag så har jag träffat min syster och vi var o matade ankorna på krematoriet,och sen var vi och beökte minneslunden,när vi ändå var där.Efter det körde vi till väla och gick där och tittade och jag köpte två par leggings :) Var även inne på IKEA och kollade runt lite...

Imorgon bär det av en runda till ullared :) får se vad vi hittar där...man brukar hitta en hel del trevligt när man väl är där!!

HOppas allt e bra med er alla där ute..
Ha en bra alla hjärtans dag..

kramar

2 kommentarer:

  1. Det är väl inte helt fel att bo hos Danne ;-) Har ni hittat tillbaka till varandra? Hoppas renoveringen blir bra! Kul med lite nytt! Med oss är det bra. Längtar tills lillebror/lillasysster kommer nu. Kram J

    SvaraRadera