tisdag 3 mars 2015

Lugn dag på jobb

Idag så har man jobbat och det har varit lugnt idag med...Vi har haft lite mindre barn,för några är hemma och är sjuka och vissa är lediga.

Nu när jag kom hem från jobbet så var Sambon, dottern Emelie och sonen Lucas inte hemma, de har åkt iväg och badat en runda. Så  jag passade på att gå en liten runda upp till affären och köpa lite vi behövde hem i kylen.
Nu sitter jag och kollar runt lite på nätet och tänkte skriva några rader i min blogg här.

Idag är det verkligen strålande väder ute. Solen skiner och det är lite kallt i luften tycker jag men helt underbart att solen skiner som sagt. :) Ser att lite blommor har börjat att blomma lite i rabatten och man ser att snödroppar och lite annat har börjat att komma upp så snart kommer nog våren :)

Nu ska jag gå och vika lite tvätt och sen sätta mig i soffan ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar