söndag 1 mars 2015

Längesedan jag skrev

Jag har börjat jobba på en nystartad förskola och det är så kul. Trivs jättebra med min kollegia och barnen är så Goa. Vi startade nu i januari så den har inte varit igång så länge. Men kul att fått jobb nu fram till sommaren i alla fall.😄

Idag så fyller min sambo år och vi tog det lugnt i förmiddags, vi tvättade och sen var han en runda i sitt garage. 
Jag hade bokat bord nere på teaterkatten som överraskning , så vi åt planka där och den var god och barnen var oxå med och de gillade oxå maten så det var ju tur 😄
När vi kom hem så satte vi oss och tog det lugnt och snart är det dax att gå och lägga sig. Ska upp och jobba imorgon.

Igår så träffade vi Anna, Tobbe och deras barn, vi var en runda över till Danmark, och gick där och kollade lite i affärer. Sen åkte vi hem till oss och vi gjorde lite mat tillsammans och sen kollade vi på mello och åt lite godis och chips och lite läsk,,




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar