onsdag 11 september 2013

Onsdag

I måndags så hade Lucas studiedag och Emelie var i skolan så jag och Lucas och min mamma var på busfabriken. Det var roligt, var ett tag sedan vi var där. Vi hoppade studsmatta, cyklade, kröp i rören åkte rutchkana ....Sen tog vi en liten lunch där med.
Efter busfabriken så körde vi inom Ica Maxi en snabb runda och handlade lite som jag behövde och mamma handlade också lite.
När vi kom hem så kom precis Emelie. Jag packade upp varorna och sen gick vi ut och gick en runda och gick till en lekplats.

I Söndags så var jag och Emelie och tittade på Dumma mej 2 på bio och den var bra och vi skrattade till den med :) Emelie ville hitta på något med mig själv så då fick hon komma med förslag.

Igår tisdag så var Lucas hos Ann-Margret och Emelie i skolan så jag städade av toaletterna, tog undan tvätten. Sen var jag och postade ett paket med.
När jag hämtat Lucas så gick vi hem till mamma för Sara och hennes kompis Jessica med hennes lilla baby kom till mamma och hälsade på. Hon var så söt den lilla.vi tog den fika där och Emelie kom dit när hon hade slutat skolan.
Efter det så gick vi ut och gick en runda och det var skönt, och sen lekte vi på lekplatsen lite :)

Onsdag idag och vi får se vad som händer idag...blir väl att gå ut i fina vädret när barnen slutar och sen blir det lite middag med.
Får se om det blir att vi går ut och går med Clara och hennes mamma Liza idag...vi tänkte rasta barnen lite...;) tänkte att vi ska ut och gå lite varje vecka med de, några gånger i veckan.

Lite fina bilder igår när vi var ute vid stendjuren och lekte..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar