tisdag 17 september 2013

Jobbat

Idag så kom Clara Emelies kompis hit kl 7,30 och vi åt lite frukost och sen gjorde vi vid oss.
Emelie och Clara gick till skolan 8,30 och jag och Lucas gjorde vid oss det sista. Min telefon ringde 8,45 och de undrade om jag kunde jobba idag och jag sa ja...så jag lämnade Lucas hos Ann-Margret kl 9 som vi sa och sen gick jag till förskolan och jobbade. Så jag jobbade från klockan 9,15-17,30. Har jobbat bland småbarnen idag och det har varit trevligt.
De frågade om jag kunde jobba imorgon med och jag sa visst kan jag det så jag ska vara på samma avdelning och jobba mellan 8-15,30 :) Kul att man får lite jobb.....

När jag slutade så träffade jag Carro som bor här vid oss,hon hade hämtat sina tvillingar innan hos mig och jag fick åka med de hem, det var ju snällt, även om det inte är någon längre sträcka att gå hem.
När jag kom hem så åt vi lite kvällsmat och sen gjorde vi faktiskt vid Lucas vid  18,30 för han var jättetrött och grinig. Tror att han börjar bli dålig,för han har inte velat äta så mycket idag och är inte på så bra humör och pluttar surt jättemycket. Han är ju lite förkyld med.....Så vi får se vad det blir av det.

Nu sitter jag vid datan ett tag och sen ska jag snart gå och sova. Danne ligger och läser för Emelie.

Mamma hämtade Lucas idag när Emelie slutade så slapp han vara där tills kl 16,30 när danne slutade, om han nu inte mår så bra heller så e det ju skönare att vara hemma. Mamma var här hemma med barnen tills danne kom hem. Emelie fick ju ingen nyckel med sig innan hon gick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar