onsdag 10 oktober 2012

Sytt gardiner till uterummet

Idag cyklade Emelie till skolan,flätade hennes hår idag,för de ska ta foto idag i skolan :) HOppas att de blev bra.
Sen gick jag med Lucas till Dagmamman, och Lucas gav mig puss och kram när jag hade tagit av honom ytterkläderna och sen gick han in och lekte med bilarna :) När jag gick så vinkade han ..skönt att det går bra att lämna han där nu...

Jag gick hem och gjorde vid mig och sen körde jag till Malin för att sy min gardin jag ska ha i uterummet...har en tråkig vägg där och tänkte hänga en gardin där.Det blev bra och jag blev nöjd.När vi hade sytt färdigt det så tog vi en fika och jag hjälpte Malin med hennes Iphone,,att uppdatera,ladda ner någon app mm.

När jag kom hem så hämtade jag Lucas direkt och sen gick vi och postade ett brev och sen hem och då väntade Emelie här hemma.
Jag gjorde lite pytt i panna idag till middag och det var gott.

Danne jobbar kvällen denna veckan och han börjar 15,30 och sen är han ledig fredag och helgen så det är skönt.Men får se om han åker till stugan i helgen eller vad han gör.

Nu sitter jag och kollar lite på tv och barnen sover gott.

Sen är det dax för sängen snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar