lördag 24 november 2012

Emporia

Idag så gick vi upp klockan 7,45 och gjorde vid oss och åt lite frukost.
Sen körde jag,Emelie och Lucas ner till Sarah och Izabella i Hjärup och hämta de hemma hos de.Vi körde sedan vidare till Emporia :)
Var inte så mycket folk när vi kom men sen blev det mycket folk .
Fick handlat ett par byxor,en tröja till mig och Emelie fick en klänning och ett linne!!!
vi åt inne på Jensens beafhouse och det var god mat.Barnen åt pommes,kycklingspätt och jag och Sarah åt kycklingfile och Potatis friterad tror jag det var i klyftor.

När klockan var runt 14,15 så körde vi hem Sarah och Izabella och vi körde hem.
På hem vägen körde vi inom ÖoB och köpte ett par morgonskor till lucas och wc rent.

När vi kom hem så satte vi oss och kollade på Emil...Lucas ville se det!!

Snart kommer nog Danne hem och då ska vi göra lite pannkakor !!

Imorgon får vi se vad som händer här hemma. Danne skulle iväg och kolla på en traktor med sin bror vet jag i alla fall.Se om det är något att ha...Danne vill ha något att reparera...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar